lördag 1 juli 2017

Första blogginlägget

Min blogg-oskuld tas alltså med detta inlägg. I mitt första inlägg tänkte jag bara berätta lite om mig själv och målet med min blogg.

Jag är 24 år gammal, student och har ett brinnande intresse för aktier och investeringar. 
I bloggen kommer jag prata om allt som har med investeringar och aktier att göra, jag är på inget sätt någon expert på ämnet eller någon analytiker. Har ca 2 års erfarenhet av börsen och köper det jag anser funkar, dock med en tydlig "utdelningsstrategi" i åtanke.

Kommer inom snar framtid publicera mina innehav =)

6 kommentarer:

  1. Det här ser jag fram mot! 25 år bara, du kommer med största sannolikhet ha ett fint utdelningsflöde om 10 år. Se till att komma på de storas blogroll med!

    Jag kommer att följa, Kommenterar dock sällan.

    Mvh
    P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej P, Kul o höra! Hoppas också det, med hårt arbete och disciplin så tror jag också det! Skall göra mitt bästa =)

      Radera
  2. 25 år gammal? Du är ju nästan lika ung som jag ;)
    Spännande med fler studenter som gillar att spara och investera! Jag lägger till dig i min blogglista så jag kan följa dig framöver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har egentligen inte fyllt 25 än men gör det i år haha. Absolut, tycker fler i vår ålder borde vara intresserade av spara och investera men det är ju såna som vi som får försöka motivera dessa! Tack, uppskattas!

      Radera
  3. Behöver du ett lån?

    Vi erbjuder för närvarande ett flytande låneavtal med 2% ränta med giltigt ID för verifiering.
    Du kan skicka din låneansökan för eventuella lånebelopp du behöver.
    Vi erbjuder lån från $ 5,000.00 USD Min. $ 50,000,000.00 USD Max.
    Vi har långfristig kredit från fem (5) till femtio (50) år högst.
    Vi erbjuder följande typer av lån: projektlån, refinansieringslån, företagsinvesteringslån, bil eller billån, studielån, skuldkonsolidering, inteckningar, personliga lån, semester och semesterlån, lån till jul och nyår.
    Vårt företag behöver också en person som kan vara representativ för vårt företag i ditt land.
    Kontakta STEPHEN WILLIAM'S FINANCIAL LOAN FIRM via e-post: stephenswillsloan@gmail.com
    Om du är intresserad av vårt finansiella erbjudande och vill köpa ett lån från oss, vänligen kontakta oss och ge oss detaljerna nedan, och det är nödvändigt att starta villkoren för lånebeloppet i enlighet med detta.
    Namn: ____________________________
    Kön: _______________________________
    Civilstånd: _______________________
    Kontaktadress: ______________________
    Ort / Postnummer: ________________________
    Land: ______________________________
    Födelsedatum: ________________________
    Belopp som krävs som lån: ________________
    Lånets längd: ________________________
    Månadslön / årlig inkomst: _________
    Yrke: ___________________________
    Syftet med lånet: _____________________
    Telefon: ________________________________
    Fax: __________________________________
    I erkännande av dessa uppgifter kommer en välberäknad Villkor att skickas, inklusive avtalet.
    Tack för ditt meddelande!
    hälsningar,
    STEPHEN WILLIAMS FINANCIAL LOAN COMPANY
    E-post: stephenswillsloan@gmail.com
    Twiiter: @ stephenswillsl1
    Instagram: stephenswillsloan

    SvaraRadera
  4. Do you need a genuine Loan to settle your bills and startup

    business? contact us now with your details to get a good

    Loan at a low rate of 3% per Annual email us:

    Do you need Personal Finance?

    Business Cash Finance?

    Unsecured Finance

    Fast and Simple Finance?

    Quick Application Process?

    Finance. Services Rendered include,

    *Debt Consolidation Finance

    *Business Finance Services

    *Personal Finance services Help

    Please write back if interested with our interest rate EMAIL: muthooth.finance@gmail.com
    Call or add us on what's App +91-7428831341

    SvaraRadera